Az árut mindig frissen szállítjuk egész Európa területén
.
A hétfő reggel 6-ig beérkezett rendeléseket tudjuk az adott héten kiszolgálni! (Az áru a termelőktől folyamatosan érkezik hétfőtől-szerdáig.) Így tudjuk folyamatosan a kiemelkedő minőséget, frisseslget garantálni. A csomagokat szerdánként adjuk fel! Csomagjainkat az ország területén a GLS 1 napos szolgáltatásával szállítjuk ki.
.
GLS partnerünk révén Európába is szállítunk! Egyszerűen regisztráljon be a külföldi címével, rendelését fizesse ki PayPal-al és mi már küldjük is csomagodat. Regisztrációkor ne felejtse el helyesen kiválasztani az országot és a címet! Regisztrált PayPal e-mail címünk: kolbaszshop@gmail.com Csomagjaidat 2-5 napon belül megérkezik, országtól függően! Lásd díjtáblázat! Ha bármilyen kérdésed van fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz!
Fontos! Az Írországi és Svédországi csomag kiküldése a megrendelést követő második héten történik meg!
Szállító partnerünk a GLS vállalja, hogy a kiszállítás napján mindig a futár felhív, hogy egyeztesse a végső szállítási időpontot!Ezenfelül a GLS direct csomagkövető rendszerben is láthatod a csomagjaid státuszát! Ha külön kérésed van, később szeretnéd a csomagot megkapni, sebaj! Már megrendeléskor jelezheted nekünk kommentben! Ha valamit nem értünk, az ügyfélszolgálatunk mindig felkeres!
.
Minden esetben e-mailben is értesítünk a csomag feladásáról, így tudhatod, hogy mikor került a GLS-hez a csomagod!
.
Azért így szervezzük a csomagfeladást, hogy ne kelljen a csomagjaitoknak egy napot sem feleslegesen a futárpartner depójában vesztegelniük!
.
Élelmiszereknél a minőség a legfontosabb, de ne aggódj! Termékeink jól bírják a szállítást és sokáig eltarthatóak! Gondolj csak a falusi kamrákban több hónapig elálló kolbászokra, húsokra! A lekvárokról, szörpről, mézekről már nem is beszélve :-)Ha mégis problémát észlelsz, azonnal jelezd az ügyfélszolgálatunknak! Eddig mindenkit tudtunk kárpótolni! Szerencsére egy kezünkön meg tudjuk számolni az eddigi reklamációkat! Hála termelőink kiváló portékájának! Nézzétek csak bizalommal, a véleményeket rólunk a Facebookon! Több mint 40.000-s közösségünket nem lehet átverni!
.
FONTOS: A vendégként leadott megrendelés esetén, a szállítási adatok megadása esetén mindig rá kell nyomni a "MENTÉS" gombra.
Ezután már csak a szállítási feltételek "pipát" kell bejelölni! Ezt követően megjelenik a "Megrendelés megerősítése gomb!" azzal lehet a megrendelést véglegesíteni! Fizetési mód választása nem kell és nem lehetséges! Vendég rendelés esetén minden esetben Utánvéttel kérjük az összeget!
.
.
.
.
.
Fizetési módok, belföldi és külföldi szállítás esetén
Nem szeretsz előre fizetni? Nem gond! A futárnál utólag fizethetsz akár készpénzzel, akár kártyával! Az összeget mindig előre tudod email értesítőnkből, és a futártól!
.
Amennyiben szereted a fizetést előre letudni erre is van lehetőséged. Csupán a krátyás fizetési módot kell választanod. Fizetési parnerónk a Barion szolgáltató! A kártyafizetést az ők, széleskörben használ, biztonságos fizetési rrrendszerén keresztül tudod megtenni! 100% biztonság!
.
Külföldi szállítási cím esetén nincs lehetőségünk utűnvétes fizetést elfogadni! Ebben az esetben a világon széleskörben haszánlt paypal-lal, vagy bankkártyával tudsz fizetni! Utólag semmilyen összeget nem kell fizetned a nemzetközi futárnak!
.
Ne habozzon, válasszon néhány finom kolbászt vagy füstölt sonkát!
.
A díjaik forintban és bruttó összegben értendők!
A szállítási díjaink 2019. Február 1-től érvényesek!
A küldeményeket itt tudja nyomon követni: